Garantia Produselor

Garantia este valabila 30 de zile calendaristice si  este acordata in cazul unor defecte de material sau fabricatie descoperite ulterior, demonstrabile prin expertiza. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii nr.140/2021 si O.G 21/1992.

Bijuteriile Glam Bijuterii sunt marcate in conformitate cu legislatia in vigoare, sub indrumarea si controlul Autoritatii Nationale pentru Protectie Consumatorilor - Directia pentru Metale Pretioase.

Garantia nu include deteriorarile produse bijuteriei (lovituri, socuri, accidente mecanice), din cauza nerespectarii indicatiilor mentionate in cadrul Certificatului de garantie sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.(de ex. rupere a bijuteriei, urme de lovituri pe montura metalica, zgarieturi ale pietrelor sau ale monturii metalice, pietre sparte sau ciobite, decolorari ale partilor placate sau ale pietrelor datorate contactului cu produse chimice ori transpiratie acida, semne evidente de uzura, rupere, etc.)

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de LAST IMPACT BUSINESS SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de LAST IMPACT BUSINESS SRL de la acest client.

In cazul in care la livrarea produsului/produselor nu ati primit certificarul de garantie va rugam sa ne anuntati in maxim 48h de la primirea coletului.

Conform legii 449/2003, art.II alin.2, cumpărătorul nu poate cere înlocuirea bijuteriei din motivul pietrelor. Orice reparație la produsele aflate în termenul de garanție se va efectua în mod gratuit sau se va înlocui produsul, în condițiile OG nr.21/1992 revizuită, dacă se confirmă faptul că un defect de material sau de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări. În cazul în care bijuteria nu poate fi reparată, în funcție de alegerea cumpărătorului, bijuteria defectă poate fi înlocuită cu un model similar.

Această garanție atestă faptul că bijuteria este din argint 925% și nu-și schimbă proprietățile în cazul utilizării corespunzătoare. Pentru bijuteriile prevăzute cu pietre ( diamante, pietre prețioase și semiprețioase, zircon), în cazul căderii acestora, producătorul sau vânzătorul le va înlocui, într-un termen rezonabil de 15 zile lucrătoare.

Va rugam sa respectati sfaturile de mai jos, pentru a evita astfel daunele aduse produsului si pentru a beneficia de perioada de garantie:

  • pastrati bijuteria in ambalajul original sau intr-un saculet dintr-un material moale pentru a evita zgarieturile;
  • pastrati bijuteria individual, nu impreuna cu alte bijuterii, pentru a evita zgarierea;
  • stergeti periodic produsul cu o carpa moale pentru a-i mentine stralucirea originala dar nu frecati suprafetele sale sau cristalele/pietrele; nu curatati cu apa, solutii de curatare, alcool;
  • scoateti-va bijuteriile inainte de culcare, nu dormiti cu ele, pentru a evita uzura din timpul frecarii lor in timpul somnului;
  • scoateti-va bijuteriile inainte de contactul cu apa sau cu produse pentru ingrijirea corpului precum parfumuri, fixative pentru par, sapunuri si lotiuni;
  • nu este indicata expunerea directa a bijuteriei la surse de caldura cum ar fi foc deschis, apa clocotita, sauna sau expunerea la dispozitive cu aer cald (uscatoare de maini, uscatoare de par);
  • evitati fortarea carabinei de inchidere a lanturilor, bratarilor, colierelor, precum si sistemul de inchidere a cerceilor;
  • scoateti-va bijuteriile inainte de efectuarea treburilor casnice;
  • bijuteriile reglabile vor fi marite sau micsorate cu atentie si delicatete, pentru a evita fortarea sau ruperea lor;
  • evitati loviturile bruste si contactul cu materiale aspre sau abrazive.

 

 

Garantia acopera defectele de fabricatie, insa nu acopera neglijenta si uzura bijuteriilor.

Cum soliciti garantia unui produs:

  1. Ne contactezi printr-un email pe adresa glam.bijuterii@gmail.com
  2. In email va rugam sa ne comunicati urmatoarele:
    Numarul de comanda
    Numele cu care a fost plasata comanda
    Numele produsul defect
    Atasa si o poza cu produsul defect
  3. Vom procesa cererea dvs, iar daca produsul se incadreaza in termenii mai sus mentionati vom face o cerere de ridicare a acestuia
  4. Dupa ce ajunge la noi produsul in termen de 15 zile lucratoare vom solutiona problema dvs
  5. Dupa solutionarea problemei vom trimite produsul la dvs prin curier, impreuna cu toate documentele

* Daca doriti sa ridicam/trimitem produsul la o adresa diferita fata de cea din comanda va rugam sa ne anuntati prin email.